söndag 13 november 2011

Sunday, bloody sunday


Sitter inte på min vanliga plats och nördar mig just nu, vilket syns på både ljuset på bilderna och på bakgrunden.

Hjälp vad veckorna går fort nu, helt konstigt att det är söndag igen. Den här veckan har ju visserligen varit lite konstig då jag spenderade början av den hemma på Åland. Och om några veckor börjar nedräkningen inför "jullovet", så snärt är jag tillbaka på ön igen! Om 2½ vecka är det december, och då är det dags för mig och hanna att börja med den årliga julkalendern. Wihu!

Nu ska jag krypa under täcket och sova lite, och imorgon är det skola igen.

2 kommentarer:

  1. jaaa! Snart är du hemma igen och snart kan vi börja med kalendern! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Jaaa, Sånt blir man glad av :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!