lördag 12 november 2011

Örhängen, eller?


Det blev världens haffsigaste kollage, men det får faktiskt vara så nu.

Hade ju nästan 5 timmar att fördriva i Stockholm när jag skulle åka tillbaka till Kalmar i onsdags. Fördrev nästan 1½ av dessa timmar sittande på Cafe Bellman, där jag åt lunch, men resten av timmarna strosade jag runt i butiker och försökte hålla mig borta från att köpa allting fint jag såg. Lyckades bra tills jag bokstavligt talat halkade in på Ur&Penn (hatar alla blöta löv som ligger överallt). Som det brukar så har ju denna butik billiga örhängen, och det var alltså där jag fastnade.

Det första i mitt lilla kollage är då ett ensamt örhänge (eller heter det ear cuff kanske?) med lite stjärnor och hjärtan, alltså precis min stil. Det blir nog snyggt om man har håret uppsatt så att det får synas riktigt bra. Måste bara hitta ett fint och matchande örhänge att ha i det andra örat då det kan se lite trist ut annars. De två andra bilderna är alltså de som hör ihop. Där är det en ear cuff och sen ett mindre örhänge att ha i andra örat. Jag gillar't!

50 kronor kostade dessa örhängen sammanlagt! Det är budgetshopping det ♥

2 kommentarer:

  1. hanna: Ja, det är det! Och det passar mig ypperligt då jag inte kan ha stora örhängen annars då mina hål i öronen blir upprörda och såriga av tyngden. De här funkar då en del av tyngden blir på "ringen" uppe i örat :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!