onsdag 5 oktober 2011

Ellos-paket!

Fick hem mitt efterlängtade ellos-paket igår, och till min stora glädje så passade alla kläder. Tur det, så slipper man böka med att returnera och grejer.

Jeanskjol, har varit i ett akut behov av en ny sån då min andra av någon underlig anledning har blivit för liten. Den här är i alla fall så bekväm, så jag har mer eller mindre bott i den sen den kom igår. (nej, jag sov inte i den)

En klänning som går att använda till vardags och till fest. Var i behov av en klänning som inte är vit/ljus då jag inte är speciellt duktig på att hålla sånt rent alla gånger. Sen är det en lång tröja som kan användas som klänning eller till jeansleggings/byxor!

Underbart med lite nya grejer i garderoben!

4 kommentarer:

  1. men vad fina grejer! Klänningen ser jättesnygg ut! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Klänningen är rätt snygg, men framförallt är den så tusans skön att ha på sig! :D

    SvaraRadera
  3. Visaaaa! Jag vill se dig i klänningen och tröjan juu :D ♥

    SvaraRadera
  4. jonna: Det får bli vid ett senare tillfälle när jag har det på mig! :p Får börja köra dagens outfit oftare! ;) ♥

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!