söndag 30 oktober 2011

30.10.2011


Åh, sköna söndag. Ehe.

Jahaja, då var det söndag igen. Veckorna bara rusar fram i raketfart, men det gör mig faktiskt inte så mycket. Känner att jag har koll på läget trots att livet rusar fram! Sen är jag glad i hjärtat att den gångna veckan har gått fort, för det är så otroligt tråkigt att vara ensam hemma. Men ikväll kommer äntligen min älskade prins hem igen efter att ha varit en vecka på jobb

Annars då? Jag födriver dagen med att plugga, plocka i lägenheten och packa lite. Hade tänkt baka vaniljbullar, men det fanns det inte ork till. Får se om jag känner mig manad till det i morgon istället kanske. Jag känner mig i alla fall ovanligt glad, om man jämför med vad jag brukar vara på söndagar. Det kanske är en ovanlig söndag, en av de få bra söndagarna trots allt!

6 kommentarer:

  1. alltså ibland känns det som att det har varit två söndagar i helgen. Dumt. Bra att Simon kommer hem!

    varför packar du? Kommer du hem snart? :D :D :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, jag hade liksom söndag igår med, ut tråkighetssynpunkt. Så den här veckan har det funnits många söndagar.

    Ptja, det kanske jag gör ja! ;)

    SvaraRadera
  3. jaaa, för mig med! Sami har läst på prov ungefär hela veckan = jättetråkigt!

    vadå kanske?!

    SvaraRadera
  4. hanna: Kan tro det. Jag har ju pluggat en hel del i veckan, och det har ju varit skönt att få den lugna tiden till det iof :P

    Jaa, kanske! *luris-anna är i farten*

    SvaraRadera
  5. GlitterLover: Tack så mycket :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!