fredag 30 september 2011

Vad söker ni på pt.5

kent album - Jag har inte nämnt det med ord, däremot heter bilden i det här inlägget så.
skruvörhänge - Dem nämner jag här!
"shout out stout" - Är ett band som brukar spela på Sjösjukan då och då. Bilder från sist finns här!
anna nurmi - Det är jag det! Så troligen hittade ni rätt person va?
asserfelt anna-sara maria - Du som sökt på det hittade tyvärr inte rätt person :)
dagens cubus jeans - Tror inte ni hittade det ni ville. Men ett inlägg där jag nämnt både jeans och cubus är dethär!
handduk marabou - En sån har jag. Den visar jag upp här! :D
marienaglar - Det vet jag inte vad det är. Men de inlägg man kommer till från google är dethär och dethär!
mikrokladdkaka - Det har jag nämnt förut, ni hittar receptet i min receptkategori!

3 kommentarer:

  1. det är alltid lika intressant att se vad folk sökt på! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, det är det verkligen. Men den här gången var det inte så jätteroliga saker det sökts på ;) Och Mikrokladdisen är tydligen populär ;D

    SvaraRadera
  3. SV. Ser du någon form av kod eller sånt som den varnar för?? Som sist??
    Har nämligen inte ändrat nåt alls i koden :S

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!