söndag 25 september 2011

Nya ögon.

I torsdags var jag och hämtade ut två par nya glasögon från Specsavers, och här kommer en liten visning av dessa.

Par nr 1: Märket heter Red or Dead, och bågarna är blå när man ser dem rakt framifrån, och utsidan av skalmarna ser ni ju att är zebra-mönstrade. Insidan av bågarna är rosa. Lite färgchock, vilket kanske inte är likt mig! Detta är Simons favoritbågar. Som ni även ser så var insidan av fodralet väldigt häftigt.


Par nr 2: Helt svarta, ganska vardagliga. Märket är FCUK. Som kvinnan i butiken sa när jag valde dehär "Du ser ju så snäll ut, så det kan nog behövas ett par bågar som ger dig lite attityd". Dessa är i alla fall mina favoriter av bågarna.

2 kommentarer:

  1. men anna, jag vill ju se hur du ser ut i dem ju!

    SvaraRadera
  2. hanna: Det får du göra nån gång irl istället, för du vet hur road jag är att fota mig själv med glasögon på ;) Eller, så kanske det kommer bilder på det nångång, men jag lovar inget :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!