torsdag 1 september 2011

Augusti 2011


Bästa: Babyshowern ♥
Sämsta: Lördagen jag åkte till Kalmar, på samma gång som det var skönt.
Framgång: Jobbade sista dagen för sommaren.
Låt: Moves Like Jagger - Maroon 5 feat. Christina Aguilera
SMS: Smset från Jonna om svaret.
Oförglömliga: Maddes och fredriks bröllop ♥
Humör: Var nog glad större delen av månaden.
Bästa kväll: När jag var i Kroklund och spelade Mario.
Känslor: Blandade.
Kyss: Välkomstkyssen av Älsk när jag kom till Kalmar.
Tårar: Ledsna tårar, hemlängtan.
Ord: Jonä!
Person: Lillskrutten
Vän: Alla ♥
Minne: Kan inte välja ett.
Skratt: Oj, inte kan jag välja nått.
Leende: Lillskruttens.
Godaste: Kladdkaka med mintchokladtäcke.
Onödigaste: Att månaden gick så fort!
Ånger: Ingenting.
Vitsord: ♥♥♥♥/5

1 kommentar:

  1. SV. Det är de verkligen :) jag använder chaipulver dock hehe :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!