tisdag 30 augusti 2011

Tillbaka i vardagen.


250811 06:01

Så har man varit tillbaka i Kalmar ett par dagar då, och börjar komma in i rutinerna igen. Eller rutiner kanske man inte kan kalla det ännu, då jag började skolan i måndags och sen är "ledig" både idag och imorgon. Men inte klagar jag egentligen.

Idag har det varit riktigt höstväder ute, men jag trotsade kylan och gick ut i jacka, klänning och leggings ändå. Nu har jag ont i halsen, så jag lär väl få sota för att jag gick ut för lättklädd. Men vadtusan, man lever väl bara en gång? Ehe.

Nej, nu ska jag mysa lite framför tvn.

2 kommentarer:

  1. jag har haft det problemet att jag klätt på mig för mycket när jag gått ut och därför nästan svettats ihjäl. Det är svårt att klä på sig just nu! ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Haha, det skulle nog nästan ha varit bättre att ha för mycket kläder idag, för som jag brukar säga så blåser det alltid motvind i Kalmar, så det är inte så trevligt! ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!