tisdag 19 juli 2011

Nytt för idag!

Som många säkert vet så är det ju totalt hopplöst att försöka fotografera nya frisyrer och hårfärger, då de aldrig blir så fina på bild som de är i verkligheten. Men jag har gjort ett försök i alla fall!


Före: Trött Anna, med långt och tråkigt hår.


Efter: Betydligt mycket roligare frisyr. Lite liknande som förra gången, men lite mörkare lugg, och denna gång går det mörka partiet lite längre ner mot örat.


Denna bild är den mest rättvisa jag får på färgen, och även den ljuger lite. Så ja, det är väl så att den som är nyfiken får komma och träffas irl och se frisyren då!

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!