måndag 30 maj 2011

Cambilder 2009 - 2011

7 kommentarer:

  1. awsenawsen! (Och jag är lite kär i 2009-bilden bredvid hörlursbilden!) :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Den med oss två på menar du? :P

    SvaraRadera
  3. nejnej, den på andra sidan ju! :D

    SvaraRadera
  4. 20011 det var långt fram i tiden :P

    SvaraRadera
  5. Madde: Hoppsan, det hade jag inte ens sett ;D Fast, jag kanske lever några årtusenden före er andra ;)

    SvaraRadera
  6. Hoppas folk har vett nog att förstå ironin bara ;) Men det tror jag väl!

    SvaraRadera
  7. Jaså? :D Trodde inte någon annan skulle ha fullt med barnplåster. (Fast de borde alla ha. Mycket sötare än de där bruna, fula)

    Ahaa, då får du fixa mumin till din samling (: De är så söta.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!