fredag 1 april 2011

Slut som artist.


Ungefär såhär färgglatt är mitt humör idag, och jag känner att detta inlägg mest kommer bli någon variant av klagoinlägg. Så vill ni inte läsa sånt så ber jag er sluta läsa precis här!

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Från det att jag stiger upp på morgonen så går jag runt som i en seg dimma, tills det är dags att gå och lägga sig. När jag väl ligger i sängen så kan jag inte somna, för det är inte trött jag är. Jag är egentligen inte trött, jag är mer konstant utmattad. Idag hade jag helst legat och stirrat i taket hela dagen, men det finns saker som tyvärr måste göras.

Bah, skit!

5 kommentarer:

  1. nå :( kanske du har någon slags vitaminbrist?

    SvaraRadera
  2. hanna: Jadu, man kan ju undra vad det är riktigt. Jag vet bara att jag är utmattad hela tiden.

    SvaraRadera
  3. Pollensäsongen har ju börjat, jag vet inte hur det funkar med sprutorna du tagit - är du fortfarande allergisk men inte lika mycket, eller är du helt fri från allergin? För annars vet jag att jag blir helt matt (låter som det du beskriver) när jag blir utsatt för pollen/gran/nyklippt gräs utan att ha tagit medicin.

    SvaraRadera
  4. Julia: Har sprutorna fungerat som de ska så ska jag vara nästan helt fri från mina allergier, dock har jag inte märkt nått sånt förra sommaren. Men det kanske är skillnad den här sommaren när jag faktiskt har genomgått hela behandlingen. Men det kanske skulle vara värt att ta lite pollenmediciner i förebyggande syfte.

    SvaraRadera
  5. Tränar du regelbundet? Jag bli sådär matt och trött dygnet runt om jag inte rör på mig på veckorna:)
    Ja det vart jättebra och vi fattar inte varför vi inte satt upp den tidigare! :p
    Kram

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!