lördag 16 april 2011

Mitt livs soundtrack.

OM DITT LIV VAR EN FILM, VAD SKULLE SOUNDTRACKET VARA?
Såhär går det till:
1. Öppna dina låtar (Winamp, Media Player, iPod, etc.)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "Next" knappen
6. Ljug inte!

Öppningslåt: Desease
Vaknar Upp: Come Undone
Första Dagen i Skolan: Främlingen
Förälskar sig: Drip Drop
Slagsmål: Because of you
Gör Slut: I wanna have your babies
Bal: Stoppa mig juni (lilla ego)
Livet: Promiscuous girl
Nervsammanbrott: Forever
Åker bil: The wind beneath my wings
Tillbakablick: Two minds, one soul
Bröllop: Unhatable
Födsel Av Barn: My direction
Avgörande Strid: All i have
Dödsscen: A modern myth
Begravningssång: Av längtan till dig
Eftertexterna: Calling out

4 kommentarer:

  1. SV. Du vet möjligtvis inte vad den heter??????

    SvaraRadera
  2. SV. Ja de tog nog en stund för det att uppdatera sig men nu ska det vara borta :)

    SvaraRadera
  3. SV. Jag tyckte de var lättare än jag trodde :)) åt godis vareviga dag förr, men inte längre. Knasigt hur olika det är egentligen :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!