lördag 9 april 2011

Lördag: Tipsrunda & sittning.

Lördagen bestod av tipsrunda och finsittning.

Fotade slottsparken när jag gick mot slottet för att möta upp Simon och gänget.


Massor av måsar.


Det lustiga huset vid slottet.


Jag och Krister uppe på slottsvallen i väntan på att de olika lagen skulle komma till sista frågan.


En bit av kalmar slott.


Mekka äter majonnäs för att få svara på tipsrundans sista fråga. Han ser inte så road ut direkt.


Gustav blev plötsligt närsynt.


Lördagen bjöd på bättre väder än fredagen.


Simon fick ett dopp i vallgraven. På väg upp så skar han sig i fötterna.


Delar av de olika lagen åt pizza i solen.


Lite mera kalmar slott.


Wäss och Sudden.


Stoffe och Simon i bilen när Joar skjutsade hem oss.


Jag moppar bort blodfläckar från golvet, och säger nått åt Stoffe.


Killar på väg från Palace till Sjösjukan. Fängelset är det gula huset i bakgrunden.

2 kommentarer:

  1. nämen, vilket gulligt hus (ge det till mig så jag kan bo i det och älska det? Ja? Ja? ... nej?)!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det gulligt! :D Det är "slottsvakten" som bor där :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!