torsdag 28 april 2011

28.04.2011

Dagens humör: Småseg och huvudvärk.
Dagens frisyr: Utsläppt och oborstat.
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Baggyjeans, linne, underkläder.
Dagens händelse: Att jag tog sovmorgon till kl 8! Vaknar alltid vid 6-7 annars.
Dagens planer: Sätta mig och plugga med Ellen.
Dagens vill ha: Kläder.
Dagens saknad: Vännerna på Åland.
Dagens drog: Godis
Dagens finaste: Vädret!
Dagens låt: Vi har bara varandra - DiLeva. Den har jag drömt om inatt.
Dagens måste: Plugga.
Dagens mat: Frukost bestående av mammas pepparkakslimpa.
Dagens köp: -
Dagens kärlek: Mumsiga frukostar.
Dagens sämsta: Huvudvärk.

5 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!