onsdag 20 april 2011

20.04.2011

Höll på skriva att det var måndag igen, men det är ju inte sant, det är ju onsdag. Veckorna går så sjukt fort när man är på praktik så man hinner knappt reagera på att en hel vecka har gått. Snart har halva praktiken gått, helt sjukt. I morgon så ska jag se om jag hittar på nått att vara utklädd till, allt för att göra dagen lite roligare för barnen och sen är det ju dags för "påsklov" hela vecka 17.

I dag har det varit en kort dag på praktiken, och den har varit bra trots det lilla missödet i morse. Vi kom dit i tid i alla fall, och körde inte fel som dagen innan. Jag och Sofia är lite lätt förvirrade kanske, men jag börjar tro att det är en yrkesskada. Lärare verkar vara förvirrade, kan det stämma?

Nej nu ska jag bocka av min halv miljon att göra, för i morgon får jag finbesök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!