lördag 5 mars 2011

Fredagen den 4 mars 2011

Det börjar bli dags att gå och lägga sig, men jag passar på att slänga upp ett inlägg här på bloggen först.

Idag borde jag väl gjort betydligt mer vettiga saker än jag har gjort, men jag har haft en så konstig känsla i kroppen så jag har verkligen inte orkat göra någonting. Var in till stan en sväng i morse och uträttade ett ärende åt mamma, och passade på att handla lite grejer som behövdes hit hem också. På bussen hem igen så var jag så trött att jag höll på somna, men så går det när tankarna rusar i huvudet hela nätterna.


Köpte ett tre-pack korgar på Åhlens för 129 kr, så att man slipper se alla småprylar som samlas i hyllan. Nu står allting redigt och fint. Sen att korgarna var som måttbeställda för hyllan gillar jag. (Här skulle jag kanske behövt bjuda på en bild som visar hur det såg ut före, men det vore dumt av mig för då skulle ni tro att jag är världens slarvigaste människa.)


Investerade även i en liten "verktygsbox" till mina sytillbehör. Känns skönt att ha alla nålar, trådar och andra prylar samlade på en och samma plats, så att man slipper skena runt hela lägenheten och leta när man behöver nått. Dessutom har jag och Simon varsin likadan box nu, dock är min box hälften mindre. Denna lilla söta box kostar 39kr på Clas Olsson.

2 kommentarer:

  1. men Anna, inte ha konstiga känslor i kroppen! I want you to be happy! Är det något du vill prata om så vet du att jag lyssnar :)

    roligt att korgarna passade så bra där, btw :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Nå, känslorna är inte ledsna egentligen. Dom är både glada, men förvirrade. Det är därför de är så konstiga, för jag vet inte riktigt hur jag ska hantera dem :P Men det löser sig nog. Det känns nämligen bättre idag!

    Ja, det blev betydligt mycket redigare på hyllan nu när man fick dit korgar ^^

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!