lördag 19 februari 2011

Vad har ni sökt på pt.2

anna-marie grön - känns inte som om personen hittade riktigt vad som söktes.
blogg "grelsby" - Eh, säger det nått om mig och min blogg?
bussö - har jag besökt ett par gånger.
enjo spa party - Har jag varit på en gång, för lääääängesen.
mikrokladdkaka - är nog det ni söker mest på för att komma till min blogg.
rolig 30 dagars lista - var den verkligen rolig?
skruvörhängen - köpte jag på ur&penn i april förra året.
vårkänslor - har jag haft sen slutet av januari.
tellholm - är ett mysigt ställe.

Dock undrar jag om de som sökt på dessa saker är nöjda med informationen de har hittat? :)

2 kommentarer:

  1. "Sara Anna Marie - Grelsbybloggen"! Hihihi ;D (Bussö är ett bra ställe :D )

    SvaraRadera
  2. hanna: Jag har aldrig ens varit i närheten av grelsby, så jag vet inte riktigt ;) haha.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!