måndag 28 februari 2011

28 februari 2011

Idag är det sista februari och jag tycker det är såå skönt att februari äntligen är slut. Det är inte min favoritmånad direkt, då det mest är mörkt och kallt.

Jag har inte så mycket att säga egentligen, mer än att det har varit en ganska bra dag. Började dagen med en ordentlig frukost tillsammans med Simon, framför tvn. Sen åkte jag in till stan för att inhandla en tidig födelsedagspresent. Sen var jag på föreläsning mellan 13-15, vilket är den tid på dygnet då jag fungerar som sämst. Men föreläsningen var intressant, och vi pratade om olika diagnoser ett barn kan ha.

Nej, nu ska jag pyssla lite smått här hemma!

2 kommentarer:

  1. jag har också lite problem med februari, kanske för att det varit mörkt och kallt så länge och det verkar inte finnas något slut på det innan månaden är slut. Ungefär.

    SvaraRadera
  2. hanna: jaa, precis. Sen går den ofta ovanligt fort då det är en kort månad. Det är lite skumt det där.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!