tisdag 11 januari 2011

Onsdag... Eller, tisdag är det väl!

Jag är så sjukt fel på dagarna just nu känner jag.

I morse när jag vaknade så var jag fullständigt övertygad om att det var onsdag. Det var troligtvis önsketänkande, då tisdagen skulle ha varit över och så även omtentan i gitarrspel. Fick tyvärr väldigt klart för mig så fort jag kom upp att det faktiskt bara var tisdag. Så det var bara att bege sig till skolan, för att först se två temaredovisningar och sen göra omtenta.

Sen efter skolan så begav jag min snabbt hem, och började baka muffins till morgondagens knytkalas i skolan. Sorgligt att min inriktning är slut i morgon, nu är det bara tråkiga kurser kvar till examen!

Och inte är det väl någon som undrar hur omtentan gick va?
I did it! :D

2 kommentarer:

  1. alltså jag hade också för mig att det var onsdag igår, underligt!
    Jag glömmer alltid bort det, hur lång är utbildningen du går?

    klart du klarade den, du är bäst, Anna! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Jag har gått tre terminer, alltså 1½ år. Så jag har två år kvar att gå :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!