lördag 15 januari 2011

ensam lördag = tråkigt

Här kommer lite blandade bilder igen.

Fredag:
Igår innan bion (vi såg Tron: Legacy i 3D) så sjönk humornivån rejält här hemma i lägenheten. Tror att det kan ha berott på att både jag och Simon var sjukt trötta.

Såhär kan det gå om man har för lite att göra. Eeeh. Ja.


Jag myser i väntan på att håret ska torka lite så, och Simon passade på att fota!

Lördag:

Var till MediaMarkt och kikade lite i morse innan vi var och handlade mat. Jag kom hem med den stora stekpannan som var en sorts julklapp från farfar (crepespannan är julklapp från mami&papi). Köpte den nämligen för pengarna jag fick av honom i julkapp. Köpte även Eclipse på DVD! Så i morgon blir det Twilight-maraton här hemma!


Sensation! Jag som ALDRIG dricker mineralvatten, gör tydligen det nu. Och allt detta för att det inte fanns nån god läsk igår på bion.


Mm, och såhär ser jag ut en seg hemmakväll!

4 kommentarer:

  1. hahaha, alltså ... jag ska nog inte ens börja kommentera den första bilden (; kolsyrat vatten är en av de bästa sakerna i världen, ska du veta, Anna ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Nje, jag tror vi skippar dina kommentarer om första bilden. Men vi var trötta, okej? ;)

    Kolsyrat vatten smakar inte gott, egentligen. Men det går ner :p

    SvaraRadera
  3. Vad tyckte du om filmen då? Vi såg premiären här vi Falun :D den var sjukt häftig tyckte jag! Speciellt i 3D

    SvaraRadera
  4. Linnea: Jag tyckte också att den var häftig, och pinsamt nog kom jag på mig själv att ducka för äpplet som kom mot en på ett ställe i filmen ;D haaha. Och sen var ju musiken rätt bra också :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!