fredag 17 december 2010

Sagan om födelsedagstårtan!

Fick för mig att jag skulle vara lite pysslig i onsdags när jag kom från skolan vid 12-tiden. Så jag gick till Konsum och köpte lite prylar, och sen hem och började laga mini-tårtor åt Simon.


Tårtbottnarna.


En tårtbotten delad, och färdig att fyllas.


Sen försvann fotografen in i tv-spelets värld, så några bilder på själva fyllningen fick ni inte, men här ser ni i alla fall världens knöligaste prinsesstårta. Tycker den påminner lite om en figur från ett spel som jag spelade när jag var liten, honom kan ni se HÄR!



Efter lagandet av tårtor roade jag mig med att köra lite MarioKart! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!