måndag 1 november 2010

Tjej och killsnack #75

Tema:
Vad gjorde du för…

1. 1 vecka sedan?
Den här tiden för en vecka sen var jag nog så sjukt trött att jag låg i soffan och halvsov till Biggest loser. Hade stigit upp klockan 5, så jag var nog inte världens piggaste och gladaste människa direkt.

2. 1 månad sedan?
För nästan exakt en månad sen så var jag på shoppingrunda med Simon.

3. 1 år sedan?
Jag pluggade, pluggade, pluggade och bakade kanelbullar och firade kanelbullens dag med att servera varmchoklad och kanelbullar på sängen åt Simon.

4. 5 år sedan?
Gick på folkis tror jag, usch vad dåligt minne jag har ;)

5. 10 år sedan?
Ehm, ingen aning hela ärligt! 2000, det var längesen ju!

2 kommentarer:

  1. åhh vilken fin header :D sån vill jag å ha!!!

    SvaraRadera
  2. Linnea: Det är min webmaster Hanna som har varit i farten igen ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!