söndag 3 oktober 2010

Höstjacka!

Det enda jag egentligen skulle ha köpt igår var en varmare jacka nu till hösten, så att jag har någonting att ha på mig under VFUn så att jag slipper frysa arslet av mig när man ska vara ute med barnen. Och hur gick det med jackan då?

Jodå, jag hittade ett riktigt fynd på Stadium. Den är snygg, varm, bekväm och sist men inte minst så var den sänkt från 799 kronor till 399 kronor!


Och tycker ni att modellen ser bekant ut, så stämmer det som ni ser på bilderna här under. Detta är alltså min vinterjacka. Det enda som skiljer är att vinterjackan har dubbelt tjockare foder, och att höstjackan har några röda detaljer.

6 kommentarer:

  1. jag vill också köpa höstjacka! vet precis hur den skulle se ut men har inte sett något liknande någonstans! :(

    SvaraRadera
  2. hanna: Jag hade oxå gett upp hoppet om att hitta en bra höstjacka, tills jag hittade den här på stadium igår och blev blixtförälskad.

    SvaraRadera
  3. SV. Tror inte jag har järnbrist :) inte med tanke på hur mycket blodpudding mm jag äter hahha :D men de visar sig imorgon.

    SvaraRadera
  4. oh, en sådan där varm och skön jacka skulle definitivt jag också behöva! Håller på att frysa ihjäl redan :O

    SvaraRadera
  5. Ida: Ja, det var det jag kände att jag höll på göra också. Nu är det underbart att vara ute med barnen och leka när man har en varm och skön jacka :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!