söndag 12 september 2010

Lördag kväll/ Söndag morgon.

Lördag kväll inleddes ju som sagt med biomys tillsammans med älsk. Efter det skulle vi ha varit och hälsat på P, men han låg hemma och sov så då fick det bli en snabbvisit på en kräftskiva med några av älsks klasskompisar.


Jag och älsk på kräftskivan. Och jag är inte full, trots att det ser ut så. Jag är väl hög på kärlek eller liknande.


Kräftor!


Diverse fina och mindre fina huvudbonader testades. Jag testade älsk keps, och Alex testade öllådan.


På Krögers. Satt på uteserveringen och myste i värmen. Det var nästan varmare på uteserveringen än inomhus tack vare gasvärmare och infravärme.


Efter Krögers blev det efterfest hemma hos M, och sen så fick älsk och J för sig att de skulle simma. Sagt och gjort, så drog de ner iväg till stranden med mig och E i släptåg. På bilden syns Joel och Emma. Efter killarnas bad, så promenerade jag och älsk iväg till bussen och var väl hemma igen vid 9 tiden, vilket innebar att vi varit borta i ca 16 timmar.

Jag hade väl egentligen tänkt sätta mig och plugga direkt när jag kom hem, men det slutade med att jag nästan somnade i boken så jag lade mig på soffan och sov ungefär 2½ - 3 timmar. Så det är alltså allt jag har sovit på ungefär 2 dygn, så är ni förvånade om jag säger att jag är trött nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!