fredag 10 september 2010

En vardagsuppdatering.


I morse vaknade jag på helt fel sida så jag har varit lite småputt hela dagen, så förlåt till alla de som jag har råkat vara otrevlig mot.

Nåväl, begav mig till skolan till 8 och där vankades det "filmfestival" där vi skulle redovisa filmerna vi har arbetat med under två veckors tid. Alla grupper hade gjort sitt bästa, och det märktes att alla verkligen hade haft roligt under dessa arbetsveckor. Jag tycker ju självklart att min grupp lyckats bäst, men det vore väl konstigt annars?

Slutade i alla fall runt 11.00, och vid 11.45 så mötte jag upp Simon och Robert vid Baronen för att gå och käka lunch på Rosenlundska källaren. Tokmysig lokal, med världens ojämnaste stengolv så man fick se till att lyfta på fötterna. Åt köttfärslimpa med potatis, och sen när jag skulle betala min mat så fick jag inte utan S bjöd på det! Tack älskling!

Nu blir det middagsfix, på menyn står Rökta räkor och nypotatis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!