onsdag 25 augusti 2010

Lite vardagsfunderingar!

Jag har insett det, att har jag inte några bilder att lägga upp, så blir det oftast inte att blogga alls. Fy på mig, men jag vet ju att många tycker det är tråkigt med inlägg utan bilder vilket jag så väl kan förstå, då en bild lättar upp väldigt mycket. Jag själv struntar i om det är bilder eller inte, är bloggen intressant nog så går det bra ändå. Punkt!

Sitter i alla fall och funderar på packning, bokning och annat som hör till när man ska ta sig från Åland till Kalmar. Det närmar sig, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta egentligen. Det kom känns värst är den långa och jobbiga resan.

Äh, nu ska jag försöka tänka på nått roligare och försöka fixa ihop en bild som kommer publiceras här på bloggen lagom till 2011 eller nått. Puss på sånt!

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!