onsdag 1 september 2010

Dagens händelser!

Det har varit en relativt bra dag idag. Den har gått fort och det känns rätt bra, och nu får jag äntligen gå och lägga mig. Men först lite bilder!


Vi satt hemma hos Maja och pysslade lite med vårat filmprojekt. Sara sitter och fixar nått med sin dator.


Efter skolan gick jag ner till kanalen och träffade där min kära...


... vän gräsanden...


.. Och Simon med vänner som satt i solen och drack varsin öl. Här sitter de dock och pekar på fängelset allihopa. (fängelset är det gula man ser på andra sidan kanalen)


Erik, Simon och Jocke.


Efter vändan ner vid kanalen så åkte vi iväg till IKEA (jag körde bil, för första gången i Kalmar!), där jag inhandlade några blommor med matchande krukor. Dessa blommor ska väl överleva ett tag i alla fall, då de är gjorda i ÄKTA plast! Haha.


Den här köptes när vi senare var till Ica Maxi och handlade. Detta är dock en äkta ros, så den lär nog inte leva lika länge som de i vardagsrummet, och den fina vita plåtkrukan kostade 15 kronor, ett riktigt fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!