fredag 16 juli 2010

Sommarbilder.

Insåg just att jag hade fixat lite bilder från fisketuren för någon helg sen som jag skulle ha lagt upp här på bloggen, men det har liksom inte blivit av på grund av olika anledningar. Så jag slänger väl upp dem nu istället, och sen blir det nattinatti så jag orkar jobba i morgon.


Mammi står och lägger näten.


Och jag njuter av det underbara vädret.


Mm, underbart.


Söndag morgon kl 7 var det dags att ta upp näten igen. Detta resulterade i massor av fisk.

2 kommentarer:

  1. SV. Tack vad go du är :D haha nej menar du allvar :D haha skoj och bli accossierad till något hihi. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. SV. Tack så mycket :D:D:D är sjuuuuukt nöjd med kameran, riktigt glad att jag tog mig i kragen och köpte en äntligen!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!