tisdag 13 juli 2010

Fortsätt meningen!

Sitter inne och försöker undvika att få värmeslag. Så jag hittade en liten lista.

När jag käkar - så knakar det i mina käkar hela tiden.
Om jag skulle ta en piercing - så skulle nog både mamma och pappa tycka att jag var dum.
Idag så är det - sjukt varmt och jag håller på smälter.
I morgon så ska jag och - jobba igen.
Min pappa är - den bästa pappan man kan ha <3 Jag tycker inte att - det är trevligt när det är 29 grader i lägenheten.
Så fort jag vaknar så - stiger jag upp och äter frukost.
Det pinsammaste som hänt är - någonting som jag har förträngt.
När jag dör - så är en tanke som jag aldrig tänker.
Det bästa med läsk är - egentligen ingenting.
Jag älskar sommarlovet för att - det är ledigt från skolan.
Disney är - en riktig klassiker.
Sex före äktenskapet är - väl någonting nästan alla har.
Jag tycker att godis - alltför gott!
Jag tycker att homofober - får tycka som de vill, bara de låter alla andra tycka som de vill.
Mitt täcke är så himla - varmt just nu, men andra dagar världens gosigaste!
Om 6 månader - så är det nog inte lika varmt ute som det är nu.
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - Sara säkert, om mamma fått som hon ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!