torsdag 17 juni 2010

Ny bildkavalkad då.

Insåg när jag satt och tittade i min kamera att jag inte hade tömt den på bilder på ett par veckor, så jag gjorde det nu och här kommer de. Enjoy!


Såhär såg min resväska ut fortfarande 1½ dag innan jag skulle åka hem. Jag avskyr att packa, och gör det därför helst i sista minuten som alltid. Haha.


Sitter i skolan och väntar på att vi ska börja med grupparbetet. Gjorde en närstudie på mina då väldigt mycket vitare skor. Nu är de mest bara skitiga.


Emma och Ingrid äter lunch.


Tjejerna sätter upp kulissen inför morgondagens redovisning.


Vårat färgland.


Sista dagen i skolan, och klasserna hade knytkalas.


Min och Malins gemensamma gotte-tallrik.


De helt underbara kladdkaksmuffinsarna med grädde och jordgubbe som Emma hade lagat. Fantastiskt goda.


Ett nystädat kök. Och de sommarparkerade cyklarna i bakgrunden.


En oerhört exklusiv middag sista kvällen i Kalmar. Pasta och skinksås.


Bilden tagen i förrgår. Njöt lite av utsikten i väntan på sömnen.

Ikväll har jag varit på Tupperware gardenparty i Haraldsby, och det var riktigt trevligt. I morgon är det jobb igen, så nu väntar sängen.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!