onsdag 23 juni 2010

Morgonstund.



Jag sitter här med mina underbart snygga morgontofflor och bara väntar på att få gå på jobb. Hade ledig dag igår, och dagen efter ledigt så tar det alltid emot lite extra mycket att gå tillbaka på jobb. Men om dagen går lika snabbt som i måndags så ska jag väl inte klaga, för då trodde jag att klockan just hade passerat 3, när T kom och bytte med mig och sade att jag fick gå hem.

Nåja, nu ska jag fixa håret och så. Hörs ikväll tänkte jag skriva, men jag kom på att det är dumt att lova för mycket. Så vi hörs en annan dag. Puss.

1 kommentar:

  1. Med sådär fina morgontofflor måste det ju vara härligt att kliva upp varenda en morgon!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!