onsdag 9 juni 2010

Den vardagliga lunken har lagt sig tillrätta.


Idag har det varit en sån där dag igen, då jag har öppnat bloggen flertalet gånger för att jag har haft lust att skriva någonting. Men sen när jag väl har öppnat ett nytt inlägg, så kommer jag inte på någonting att skriva. Så ska det fortsätta i den här farten, så kommer nog min blogg vara relativt död resten av sommaren, men det kanske är ett bevis på att jag har bättre saker för mig på dagarna/kvällarna?

Nåja, idag har jag inte gjort så speciellt mycket egentligen. Varit hemma och plockat på förmiddagen, och sen när Mammi slutade jobba så gick jag ner på stan med henne en vända. Sen har jag bara varit hemma och fixat med min dator som jag äntligen packat upp. Bättre sent än aldrig liksom, haha.

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!