tisdag 11 maj 2010

Vardagsfunderingar.

Imorse när jag satt och läste igenom lite av mina gamla blogginlägg så insåg jag att jag till 90% av fallen bloggar om saker som hänt dagen före eller helgen före. Bloggar aldrig någonsin om nått "dagsfärskt". Inte för att det är någonting som stör mig, men det kanske inte är så roligt för er att läsa om saker som man redan hört via andra vägar. En sak jag också har lagt märke till är att jag har väldigt svårt att bara skriva vad jag gjort under dagen, utan det måste ha hänt någonting roligt/speciellt för att jag ska kunna blogga om det.

Nå, det var bara en liten vardagsreflektion. Nu ska jag snart stänga ner datorn, och gå och lägga mig, för i morgon blir det att stiga upp tidigt igen. Puss och godnatt <3

1 kommentar:

  1. Så känner jag också, känns mest som man rabblar upp en massa trams. Men jag tycker att det kan vara kul att läsa, speciellt dom man inte träffar så ofta nu när vi bor så långt ifrån varandra. <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!