söndag 30 maj 2010

Ben&Jerry i mitt hjärta!


Denna glass är helt klart en ny kärlek för mig.

Den är nästan lika god som Bohemian Raspberry, och jag brukar inte vara något större fan av chokladglass annars. Men den här glassen var supergod! Däremot blev jag lite ledsen när jag insåg att Bohemian Raspberry har slutat tillverkas. Varför tar de bort min favoritsmak? Och har ni någon favorit bland de olika B&J glassarna?

Nåja, nog om glass då. Sitter och slötittar på ESC, och jag vet ju redan vem jag vill att ska vinna. När ESC är slut så ska jag börja försöka "tugga" mig igenom SATC shoeboxen som Malin mer eller mindre slängde på mig innan jag gick från henne idag. Undrar om hon menar att jag ska hinna titta igenom den på en vecka. Får väl se hur det går med det.

Nu ska jag titta på röstningen!

2 kommentarer:

  1. Jag äääälskar chunky monkey <3 :D

    SvaraRadera
  2. SV. :)) det var riiktigt gott.

    Mina är cherry garcia, fairly nuts och en med brownies som de har slutat med :P

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!