fredag 21 maj 2010

Är det grillfest på eran balkong?

Det var så otrligt fint väder när jag och älsklingen var i stan, så vi bestämde oss för att cykla till Ica Maxi och köpa lite grillgrejer för att sen fara hem och grilla. Medan sambon grillade så passade jag på att bättra på brännan lite.


Våran lilla engångsgrill, och mina kritvita spiror som smyger sig in i bilden.


Firade det underbara vädret med en hallonsoda.


Simon har fotograferat grillspetten.


Och så fotade han sig själv.


Min lilla vanDahl äter! <3

2 kommentarer:

  1. SV. Hihi naaaw :D söt du är. Lite roligt när någon förknippar en med en doft eller smak faktiskt :D

    SvaraRadera
  2. SV. Nej de har jag inte gjort :) ska spana. Men har du beställt canvas därifrån själv?

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!