söndag 16 maj 2010

Ännu en lista, och en liten bild.


I brist på annat att skriva om, så kör jag på en liten lista.

Matvanor:
Bästa maträtt?
Pasta Carbonara

Bästa dryck?
Mjölk, helt klart.

Hat dryck och maträtt?
Öl och rotmos.

Bästa alkoholdryck?
Ja, någon god cider.

Använder du smör på smörgåsen?
Ja, det gör jag.

Smågodis eller färdiga påsar?
Smågodis, då får man ju det man helst vill ha.

Favoritglass?
Mint eller B&J - Bohemian raspberry.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Eh, det är inte mycket. På sin höjd 400 kronor i månaden.

Har du mer skor än kläder?
Nej, det har jag inte.

Favoritplagg?
Måste nog svara nått så tråkigt som mjukisbyxor.

Hatplagg?
Hat är ett väldigt starkt ord. Men jag har väldigt svårt för lackleggings.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jag pluggar till förskollärare.

Vad vill du bli?
Helst av allt skulle jag vilja bli florist.

Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Ja, jag trivs helt okej med utbildningen.

Är lönen viktigast?
Nej, det tycker jag nog inte.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet.

Framtidsplaner med boende?
Lägenhet där med, är inte en person som vill bo i hus.

Litet eller jättestort?
Lagom med svängrum vore bra.

Drömboende?
En fin lägenhet, högst upp i ett nybyggt hus. Gärna med en underbar sjöutsikt.

Landet eller mitt i stan?
Mitt i stan om jag måste välja, men annars lite på gränsen sådär.

Mysigt eller sterilt?
Mysigt, annars blir det för mycket sjukhuskänsla.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej.

Är otrohet okej?
Absolut inte.

Älskar du någon?
Ja, det gör jag absolut.

Betyder familjen mycket för dig?
Familjen betyder mest av allt.

Är du lojal?
Det skulle jag väl säga att jag är.

Tycker du om att dricka dig full?
Nej, det gör jag inte.

Hemmafest eller krogen?
Hemmafest!

1 kommentar:

  1. Jag lånar din lista :))

    SV. Det är verkligen supertråkigt :( man vill ju skriva, men när rutan dyker upp så stänger man ner allt.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!