måndag 31 maj 2010

31 maj 2009 (ja, det ska stå 2009)

Hanna bad mig blogga om vad som hände den här dagen, förra året. Så jag satte mig och rotade igenom mitt bildarkiv då! Så här har ni alltså bilderna!


Inledde med frukost i stranden i solskenet. Wonderbart!


Sen åkte vi ut med båten till en liten ö, för att fika. Mamma fotograferade mig när...


... jag fotograferade blommor.


Mamma och Pappa på promenad.


När vi kom hem igen så träffade vi en svårt skadad igelkott :(

Det var förra årets händelser det. Idag, år 2010, så har det inte hänt någonting roligt alls. Har bara suttit hemma och stirrat in i dataskärmen! Suck.. Nåja, nedräkningen har börjat.

4 kommentarer:

  1. SV. :( ja de är verkligen sjukt hur mycket man proppat i sig under åren. Henke tyckte direkt att jag skulle sluta med pillren helt så det är vad jag tänkt göra så får vi se :)

    SvaraRadera
  2. Vad hände med igelkotten??? :(

    Jättesöt blogg<3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!