tisdag 6 april 2010

Nya bilder på en mera välstädad lägenhet.

Jag har ju lovat lite nya bilder på lägenheten, så här kommer lite nya bildbevis på våra 62,7 kvadrat.!

Hallen:

Dörren till vänster går till köket, dörren till höger går till badrummet. Rakt fram ser man vardagsrummet.


Vårat väldigt välordnade skoställ.


Så här ser hallen ut från vardagsrummet.


Det fula hallgolvet. Mattan ligger i den lilla hallen som är mellan sovrummet och förrådet.


Köket:

Vårat köksbord.


Balkongdörren och balkongen.


Det långsmala köket.


Badrummet:

Det rödbruna badrummet.


Det iskalla golvet.


Tvättmaskin och badrumsskåp.


Vardagsrummet:

Tv-hylla, soffbord och lite soffa.


Vardagsrummet sett från köksdörren. Mitt databord vid fönstret.


Tavelhörna, och lite av dörren in till köket.


Simons datahörna och dörren ut till hallen.


Sovrummet:

Vårat lite lagom orediga sovrum. Det ska städas snart.


Min halvfulla garderob. Kläderna ligger i lådor ännu.


Min nya klänning jag fick av mamma i påskpresent.

Förrådet som är mitt emot sovrummet får ni se en annan gång, för nu är det överfullt med saker.

8 kommentarer:

  1. SV. Ja de måste vara något med avundsjuka, eller att personen vill skydda honom? Nej jag vet inte, men hoppas de lägger av sen iaf =/

    SvaraRadera
  2. I want to come visit! (vilken sweet klänning, förresten!)

    SvaraRadera
  3. Var med och tävla om ett par Converse-skor! Kolla in min blogg!

    SvaraRadera
  4. Svar: Haha, ja men så där tänker jag också ofta. Jag skulle vilja ha en gilla-funktion på bloggen, men det går kanske inte att ordna? Tänk vad bra det skulle vara, man skulle nog få mycket mera respons från läsarna då. Är så mycket enklare att 'gilla' än att kommentera!

    SvaraRadera
  5. SV. Ja tack skicka gärna hit lite sol :D

    SvaraRadera
  6. Var har din mamma hittat den fina klänningen?

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!