fredag 16 april 2010

Nu blir det FREDAGS... FILM!



Såhär ser min kväll ut. Fredagsmyser med en stor påse ostbågar, älsklingen och heroes. Känner att livet kunde vara betydligt mycket sämre. Är visserligen trött som få efter en intensiv men rolig vecka på VFU:n. Nästa vecka kommer troligen bli precis lika intensiv, och förhoppningsvis väldigt givande den med.

Till Älsks stora "sorg" (hittade inget bättre ord), så har jag blivit mer bebisjuk än någonsin under den här veckan och skulle absolut inte ha nått emot att ha en egen liten sötnos här hemma. Men jag kan ju tillägga att detta inte är aktuellt alls just nu, så ni behöver inte bli oroliga. Det enda i bebisväg som möjligen kommer in i "familjen" inom de närmaste tre åren är en hundvalp eller en kattunge.

Nej, nu blir det mera Heroes. Och under tiden får ni ett ostbågshjärta av mig (;
Puss <3

3 kommentarer:

  1. Ohshit.. haha... en av få som läste min blogg då alltså :) Kan inte ha haft många besökare... typ 10-40 st ;) och du var en av dem :) vad kul! Speciellt att du är kvar också :)

    SvaraRadera
  2. Åh, ostbåååågar! :D

    sv: Eftersom jag är ett Hilary Duff-fan i hemligehet - så jo! xD En av få filmer jag faktiskt köpte en dag utan att ha sett den, den var bra!
    Men en film som jag VERKLIGEN gillar med Duffen, det är "The perfect man" :)
    Skulle vilja se "Greta" och "The Story of Bonnie and Clyde" som kommer 2010 eller 2011! :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!