tisdag 27 april 2010

En liten lista då!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När jag insåg att det inte är länge kvar tills vi åker till Stockholm med inriktningen. Ska bli riktigt roligt även om inte föreställningen känns ha en så jättespännande handling, för mig som inte bryr mig ett dugg om politik. Men själva resan ska bli nice!

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Satt i skolan och väntade på att vi skulle börja med värderingsövningar och forumspel. Det var en riktigt spännande lektion.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Tittade på tv och sjöng högt för mig själv.

Det sista du sa högt:
”Det går en vind över vindens ängar” ♪

Det senaste någon sa till dig:
”Vi ses på torsdag” - Av Maria när vi gick från bussen.

Vad har du druckit idag:
ALKOHOL! Eller egentligen har jag druckit saft, vatten, fruktsoda och mjölk.

Vad var det senaste du åt:
Pirkkas "lyxnudlar" i svampsås.

Vad var det senaste du köpte:
En kokbok med 500 recept på kakor.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brunt trä, med en massa repor på.

Vad är det för väder hos dig nu:
Det vet jag inte, för det är mörkt ute.

Godaste glassmaken:
Helt klart Caffe Latte glassen! Yummie! Simon tycker att jag är en smula konservativ!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag vill säga ja, men nej. Däremot vid andra eller tredje.

Sover du tungt:
Nej, verkligen inte. Vaknar av minsta lilla.

Drömmer du mardrömmar:
Oftast inte, men det händer väl.

Trivs du med ditt jobb:
Vilket jobb? Men jag trivs med mina studier däremot.

Favoritklädsel:
Jeans, t-shirt/linne och hoodtröja.

Favoritlåt just nu:
Taio Cruz - Break Your Heart

Vad ser du om du tittar till höger:
Simons datorer och hans orediga skrivbord.

Vad gör dig glad just nu:
Att resan till stockholm snart blir av, och lite andra hemlisar.

Vad ska du göra härnäst:
Gå och lägga mig troligen.

Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt.

Humör just nu:
Trött men väldigt glad och förväntansfull.

Favoritgodis:
Dumle! <3

Kläder just nu:
Mjukisar, underkläder, 3 st linnen och Simons stora fleece.

Sommarplaner:
JOBBA!

Hur många kuddar sover du med:
2 stycken. I morse hade jag staplat dem PÅ Simons rygg. Så då hade jag väl nästan tre kuddar!

Spelar du något instrument:
Gitarr.

Morgon eller nattmänniska:
Båda. Är verkligen ingen mittpådagen människa däremot.

Vad är viktigast för dig:
Kärlek, vänner och familjen är viktigast för mig.

Är du kittlig:
Nej.

Snarkar du:
Nu när jag är förkyld, ja.

Stjärntecken:
Vädur.

Äckligaste insekten:
Getingar.

Längtar du mest efter just nu:
Det är hemligt! (;

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!