lördag 20 mars 2010

En dag bland så många andra.

Nu hade jag för en gångs skull liite så kallad blogglust, så det är väl lika bra att passa på att skriva ihop ett kort inlägg då. Men några bilder det får ni inte, för det orkar jag inte pilla med.

Kom hem för ungefär en timme sen, har suttit hos Malin sen kl 17.30 och försökt plugga till morgondagens omtenta. Jag känner mig väldigt stressad över den, men det är väl egentligen bara att ta ett djupt andetag och att göra sitt bästa. Fast egentligen så är det nog en liten lögn att säga att vi har pluggat sen jag gick dit, för vi har fikat och pratat om allting mellan himmel och jord (läs: bröllop och fritidsintressen). Riktigt trevligt måste jag säga. Sen att Clifford tycker att vi är otroligt tråkiga är ju en annan sak.

Nej, nu ropar nog sängen på mig, men jag kanske skriver mer imorrn om inspirationen vill infinna sig! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!