tisdag 9 mars 2010

Dagens shopping.

Dagens shoppingrunda på stan resulterade i dessa två saker.

En ny skolväska, då min andra har blivit så sliten. Vill gärna att den ska hålla ihop ett tag till då det är min dataväska. Så nu fick det äntligen bli en ny, fin brun läderväska från Åhlens.


Och sen en grön väldigt dyr låda. Och nej, jag har inte köpt nya skor. Inte åt mig själv i alla fall!

Nej, nu väntar sängen! Och Hanna, nu har jag äntligen skrivit ihop en presentation, men om den blev så ass-kicking vet jag väl inte. Får ju alltid sånt hjärnsläpp när jag ska skriva om mig själv.

2 kommentarer:

  1. "En grön väldigt dyr låda" Jag hoppas det är nått i lådan oxå ;) Jag vill ha dom nuuuuu! :) <3

    SvaraRadera
  2. hahahaha, helt okej kick ass var den nog ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!