fredag 5 mars 2010

Bokrea.

Var en vända med Malin på stan idag efter skolan för att leta lite böcker till ett skolarbete. Vilket ledde oss till de tre bok-reorna som är i stan just nu. Jag höll ju i alla fall mitt löfte om att hålla mig därifrån under de första veckorna, så idag var det väldigt urplockat. Lika bra är väl det för min stackars plånbok.

Men dessa två böcker fick i alla fall komma med hem. De två gick på 208 kronor tillsamman, så det kunde jag leva med.

(kan ju tillägga att vi inte hittade boken vi skulle haft till skolarbetet)

1 kommentar:

  1. Åh - den disneyboken skulle jag vilja ha!

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!