torsdag 4 mars 2010

blah, blah, blah.

Ja, nu är det nästan en vecka sen jag bloggade sist.

Jag har faktiskt inte ens orkat försöka komma på någonting att blogga om, då det har varit supermycket i skolan den här veckan plus att jag har varit grymt förkyld sen i söndags (varför blir jag alltid sjuk när jag varit till Corehouse?). Är fortfarande sjuk, men man blir ju aldrig frisk när man är tvungen att åka till skolan trots att man har feber och känner sig allmänt risig. Känner mig som en påse ruttna nötter. Försökte äta lite frukost vid 8-tiden när Simon åkte till skolan. Men jag fick i mig två tuggor av smörgåsen och sen började jag må så illa. Så det får bli försök två nu när jag har skickat in hemtentan. Känns visserligen inte värt att äta nått, då ingenting smakar någonting just nu. Men men, det är väl så att man måste fylla ut magen med någonting oavsett. Ge mig mitt lukt och smaksinne tillbaka, TACK!

Vilket gnällinlägg dethär blev. Men nu skriva sista och sen äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!