fredag 5 februari 2010

Lite bilder från dagen då.

Ja, efter att jag beslutat mig för att sluta vara "aktiv" på bilddagboken, så får jag bli mer effektiv med bilder och sånt här på bloggen istället. Kanske är nått som ni läsare gillar?


Jag idag efter en lång och slitsam stressvecka i skolan. Ska bli skönt med lite helg. Det var visserligen inte så stressigt idag. Har dansat streetdance, och sen hade jag ett bildprojekt med Josefin och Malin. Våra idéer gick superbra att få ihop, och i morgon blir det att pyssla lite i photoshop.


Packade runt i lite flyttlådor igår, och denna tavla fick ta hedersplatsen på ena pelaren på databordet. Det är det första jag ser när jag kommer till datorn nu.


Konstaterade att mina naglar skulle behöva en omgång nytt lack.


Klippte Simon lite.


Utsikten från vardagsrumsfönstret. Idag sken solen ute, underbart!

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!