tisdag 2 februari 2010

Ett nytt liv i en ny lägenhet.

Ehm, det är oförsvarligt hur lite jag egentligen bloggar numera.

Har i allafall haft mycket att göra med flytten, och mycket att göra i skolan. Nu är det snart ännu mer att göra i skolan, så sådär jättemycket bloggande verkar det ju inte bli de närmaste dagarna heller.

Men i allafall så kan jag ju ställa frågan, som alla bloggare ställer: finns det nått NI vill att jag ska blogga om? Eller, det jag egentligen skulle fråga var: Vill ni se bilder på den nya lägenheten? :)

7 kommentarer:

  1. du ska blogga om det som känns bloggbart (rosa kaniner och fluffiga moln var förslaget från Sami...) och om hur mycket du saknar mig och ja, bilder på lägenheten! Want to see!

    SvaraRadera
  2. Bilder på lägenheten! :D

    SvaraRadera
  3. bilder på lägenheten: absolut! Och sedan gillar jag att läsa dagboksaktigt, vad gör du riktigt där borta i kalmar (för numera bor ni väl inte i nybro?)? :D

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna se bilder på nya lägenheten! :)

    SvaraRadera
  5. SV. :) ja de är ju en hel vetenskap att flytta och de kostar ju en massa pengar också, iaf om man ska flytta långt. Man får passa på innan barn och sånt kommer :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!