torsdag 11 februari 2010

En dag med massor av plugg.


Har suttit och pluggat nästan hela dagen, så nu är jag lite lagom slut i huvudet. Fick visserligen veta i morse att deadlinen som egentligen var idag hade blivit uppskjuten till nästa vecka. Men nu är jag ju äntligen färdig och uppgiften är inskickad, så ikväll blir det en lugn kväll på soffan. Känns som om jag är värd det faktiskt. Dricka lite varm choklad och titta på tv. Underbart. Sen när sambon kommer hem så ska vi kika vad det tjocka kuvertet vi fick av mamma idag innehåller :D


Såhär roligt är vädret ute idag. Tråkigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!