lördag 20 februari 2010

Ännu en lista i snöovädret.

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja, några stycken.
2. Är du ofta med dina vänner? Nej, det är lite svårt när jag är här.
3. Vad brukar ni hitta på? Se på film, äta massa sötsaker, skratta.
4. Bästa minnet med nån vän? Det finns så många, så jag kan inte välja.
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Jonna, Hanna, Mimi, Elin.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, absolut.
7. Har du hatat din bästa vän? Nej, inte som jag kan komma på.
8. Litar du på din bästa vän? Absolut.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Nej inte vad jag kommer på.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Nej.
12. Vart bor din bästa vän? Åland.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej, eller... jaaa.
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång? Säkert någon gång.
15. Har någon kompis ljugit för dig någon gång? Säkerligen.
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nepp.
17. Vilken kompis var du senast med? Ingen aning.
18. Har du många kompisar i din klass? Inte jättemånga nej.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Sara, Malin, Emelie och Maja.
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Elin och Johanna.

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Nej, inte ens lite!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa, man söker väl ändå någon för resten av livet?

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja, det är jag.
4. När hade du sex senast? Behöver ni veta det?
5. Har du kört oskyddat nån gång? Ja.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Nej.
9. Har du hållit på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej.
10. Haft sex på fyllan? Nepp.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja, verkligen!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Kanske någonting.
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja, några gånger.
15. Varit på en blind date? Nej.
16. Varit otrogen? Nej.
17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 3 år och 22 dagar and still counting.
19. Har du någonsin varit kär? Är väldigt kär nu.
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Säkert.

SISTA SOM


1. Du fick en puss av? Simon.
7. Delade en pizza med dig? Simon? Fast vi köper oftast varsin.
8. Du ringde? Simon.
11. Gjorde dig lite besviken? Simon
12. Gjorde dig mycket besviken? -
13. Du skrev med på msn? Hanna
14. Du snackade skit om? Tror ni jag skriver det här?
15. Du åkte bil med? Simon
16. Gav dig en komplimang? Simon
20. Grät inför dig? -

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
2. Om inte vem bor du mest hos? Jag bor mest hos mig själv.
3. Har du eget rum? Ja. Egen lägenhet också.
4. Egen dator? Ja det har jag.
5. Egen tv? Ja, eller den är simons och min.
6. DVD? Mja, PS2
7. Boxer? Nej
8. Internet? Ja.
9. Vilka färger har du i ditt rum? Olika i alla rum.
10. Har du stor golvyta? Ja
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Ja gud ja.
12. Är köket stort? Lagom.
13. Ismaskin? Nej.
14. Micro? Ja.
15. Glass i frysen just nu? Nej.
16. Fler än ett badrum? Nej.
17. Badkar eller dusch? Badkar.
18. Tvättstuga? Ja.
19. Balkong? Ja.
20. Bra grannar? Ingen aning.

DIVERSE

1. Favoritfärg? Vit, svart och blått.
2. Mobiltelefon? Nokia.
3. Skola och program? Estetiska uttrycksformer i förskola, Linnéuniversitetet.
4. Oskuld? Nej
5. Senaste filmen du såg? -
6. Senaste låten du lyssnade på? Lady Gaga - Bad romance
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Nått från sommaren 2009.
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 50 kanske.
9. Hur många sms har du fått totalt i din telefon? 8000
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 9000
11. Vad åt du till middag igår? Sundspirog.
12. Har du duschat idag? Nej.
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Vet inte.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Vet inte.
15. Har skolkat någongång? säkert.
16. Är du en svartsjuk person? Nej.
17. Går vänner före killar? Olika.
18. Kommer du bra överäns med din familj? Ja.
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Pasta.
20. Har du några syskon? en storasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!