fredag 1 januari 2010

Mitt nyår 2009/2010

Så var nyår avklarat, och det står nu 2010 i kalendern. Det är en skum känsla, och dessutom har det här året gått så otroligt fort. Har knappt hunnit med att reagera på att det varit 2009, eller det känns iallafall så. Men jag hoppas att 2010 kommer bli lika bra och även bättre än 2009 har varit.

raketer

Nyåret spenderades ute i Saltvik hos Jonna och hennes familj. Det var supermysigt, och det bjöds på mycket skratt och trevliga stunder. Några bilder från spelandet på kvällen orkar jag inte lägga upp, så ni får nöja er med raketbilder från igår kväll istället.

raketer

1 kommentar:

  1. SV. Det är bättre nu, vill så gärna skriva om det, men känner att de är bättre och vara tyst. Hoppas du hade ett mysigt nyårsfirande :) kram

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!