torsdag 10 december 2009

Kent till Rockoff!

Jag kan inte förstå att Kent kommer till Åland och spelar på Rockoff. Och jag kan absolut inte få Mimi att förstå det heller. Haha.

(här skulle det vara gulligt att infoga våran sms-konversation, men jag orkar inte skriva den. Har i alla fall suttit en lång stund och försökt övertyga Mimi om att det är sant. Men inte tror hon mig för det.)

4 kommentarer:

  1. oh ja där ser man :) alla har olika traditioner!

    SvaraRadera
  2. Pappa ringde också och berättade :P

    .. Och jag tror ändå fortfarande inte på det.

    SvaraRadera
  3. Tack för att du berättar. :o)
    Ha en fin helg!
    /Eva

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!